Phwiieeuwww.... wat een vakantie!

plaats een nieuw onderwerp in het hondenforum meest recente onderwerpen in het hondenforum

Lieve hondenvriendjes,

Mijn baasjes en ik zijn weer terug in Nederland! Wat hebben we het leuk gehad in dat Frankland!

Ik vond het wel erg spannend en we moesten best wel ver rijden. Ik heb lekker liggen maffen op de achterbank. Toen het donker werd mocht ik in een hotel slapen! Ik probeerde nog stiekum op het bed te springen toen vrouwtje ging slapen maar die had me al snel door (getik van nagels valt toch niet op?) en toen moest ik aan de tafelpoot. Pfff nou zeg, leuke vakantie dacht ik.

Volgende dag gingen we weer rijden en kreeg ik het steeds warmer! Toen we er eenmaal waren had ik het heet zeg! Vrouwtje en baasje gingen de vouwwagen opzetten en liepen ook te puffen. Aanstellers. Vrouwtje was zo trots op mij.

Kijk mijn koppie nou!

Die week zijn we naar een stuwmeer geweest en naar het strand! Verder ging het vrouwtje mij vaak nat maken met de waterslang, dat vond ik een leuk spelletje. Lekker happen in het water.

Natuurlijk moest ik het franse zand even proefen!

Actie!

Daarnaast zijn we nog in Nice geweest en in Saint Tropez. Ik zag me daar wel zitten op die drijvende dingen. Maarja of vrouwtje er zo eentje voor mij wil kopen?

Na een week gingen het vrouwtje en baasje weer alles inpakken. Hmmm... Was het nu al voorbij. Nee hoor! Vrouwtje en baasje vonden de plek niet zo leuk (ik mocht niet echt ergens op het strand en ik kon ook niet echt ergens uitgelaten worden). Toen zijn we naar een andere camping gegaan en die was toch leuk!

Een superdupergroot hondenuitlaatveld waar ik elke ochtend mocht rennen met mijn vriend de Groenendaler (was gelukkig een Belg, van al dat Franse gekef snapte ik nix van). En ik mocht bijna elke dag naar het strand! Hier het bewijs:

Wat heb ik het naar mijn zin gehad, vooral het baasje wakker maken elke ochtend was een feest! Dan sprong ik in zijn tent en likte ik hem wakker (vooral vrouwtje vond dat erg grappig). En ik mocht lekker los lopen op de plek, al wilde ik wel elke keer achter vrouwtje aan als ze naar de WC/douche ging. Toen ze weer gingen inpakken was ik zat. Vrouwtje was mij opeens kwijt, want ik hoorde haar een beetje hysterisch doen. \"Gekke hond,\" zei ze toen ze mij vond. Ik was alvast in de auto gaan liggen! Tjsa, ze moeten niet verwachten dat ik mee ga helpen inpakken. En hun maar denken dat ik niet in de auto kan klimmen zonder een kontje.

Tot slot nog een hunk foto voor alle dames hier:

En ondanks ik een keertje in de auto heb geplast en heb overgegeven mag ik de volgende keer weer mee (dat was ook wel een beetje de schuld van de baasjes)! Dan gaan we 2 weken naar dezelfde camping als de laatste. Ik hoop dat dan al mijn vriendjes er weer zijn!

Yippie!

Helaas, dit onderwerp staat op slot.

Dit komt doordat het onderwerp niet meer recent is en in het hondenforum archief terecht ik gekomen.
Als je over "Phwiieeuwww.... wat een vakantie! " wilt praten in het hondenforum dan kun je het beste een nieuw onderwerp aanmaken

honden page profiel chantalchantal 3 doggies

honden foto van chantal

Wat een leuk verhaal! Leuk om te zien dat jullie het zo naar het zin hebben gehad!

honden page profiel CCgoedgekeurde fokker 3 doggies

honden foto van C

Wauw, dat klinkt als een geweldige vakantie :-D!! Leuke foto's en een leuk verhaal.

honden page profiel Laura & BoLaura & Bo 3 doggies

honden foto van Laura & Bo

Wat een leuk verhaal, jullie hebben duidelijk een leuke vakantie gehad :-D En zo te zien heeft jullie hond het ook erg leuk gehad :-D Wat een leuke foto's!:-D:-D:-D:-D

honden page profiel IneIne 3 doggies

honden foto van Ine

Dat klinkt als een hele leuke vakantie!
Leuke foto's!

honden page profiel MissyMissy 3 doggies

honden foto van Missy

Van zo'n geweldige hondencamping willen de dames hier wel het adres! :-D

Want als jij het er zo super hebt gehad.......... toch? ;-)

Leuke foto's trouwens!

honden page profiel RoméeRomée 3 doggies

honden foto van Romée

leuke foto´s!

honden page profiel Uma & JokerUma & Joker 3 doggies

honden foto van Uma & Joker

Wat super leuk zeg :-D
Het klinkt echt geweldig!

" leuke foto´s!
bij de foto dat hij op de muur staat me tzijn voorpoten, daar zijn wij een paar jaar achter elkaar geweest, we zaten daar in de buurt op een camping :-D "

Eerlijk gezegd had ik me er veel meer van voor gesteld! De oude haven was wel mooi om te zien maar daar hield het wel mee op. En de boten zijn natuurlijk indrukwekkend maar als je die verwende krengen er op ziet dan hoeft het van mij al niet meer haha. En voor de rest hebben we niet zo veel van de straten erachter gezien, vond ik wel jammer maar er kwam toch een bui aan!

1e camping stond in Cavailere sur mer en daarna zijn we richting de Pyreneeen gegaan, Canet en Roussillon. Persoonlijk vond ik de omgeving van de Pyreneeen mooier, maar de Cote had ook wel weer wat.

honden foto van Marga

" Van zo'n geweldige hondencamping willen de dames hier wel het adres! :-D

Want als jij het er zo super hebt gehad.......... toch? ;-)

Leuke foto's trouwens! "

Hihi, dat was een 5 * camping van Yelloh! > Brasilia in Canet en Roussillon, richting de Pyreneeen. Als ik dan toch moest kamperen (was voor ons de eerste keer) dan maar in stijl haha!

In het naseizoen vallen de prijzen heel erg mee en is de camping ook niet zo druk meer (het is wel echt een familiecamping). Het wordt goed onderhouden en het was gewoon super dat je zo met je hond het strand op kon of lekker uit laten rennen op dat hondenveld. Dat is lekker vakantie vieren. Mijn vriend kwam op een gegeven moment terug en die zei dat hij iemand had zien lopen met 5 Goldens. Later kwam ik ze ook tegen (toen waren het er 3). Zo leuk!

Het is alleen eventjes 13 uur rijden (zonder pauzes).

Helaas, dit onderwerp staat op slot.

Volgende forumvraag: Ze speelt niet meer met me.
De HondenPage maakt gebruik van cookies. Dit zorgt er voor dat onze website voor jou als bezoeker beter werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor onze webstatistieken en advertenties.info / verbergen en toestaan